Przetłumaczysz na polski (tylko nie z tłumaczy itp.)

Lost in a dream
I don't know which way to go
(Let me tell you now)
You aren't all that you seem
And baby I'm movin' the way too slow

I've been a fool before
Wouldn't like to get my love caught
In the slammin' door
How about some information please

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-07T19:16:15+01:00
Zagubiona w marzeniach
Nie wiem, która droga
(Teraz ty mi powiedz)
Jesteś nie wszystko, co wydaje się
i kochanie jestem zbyt wolny

Byłem głupi przedtem
Czy nie chcesz, aby moja miłość złowionych
W Slammińskich drzwiach
Kilka o mnie informacji prosimy
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T19:17:49+01:00
Masz tu cały tekst

Zgubiona w marzeniu
Nie wiem, którą drogą iść
Jeśli jesteś wszystkim czym się wydajesz być
Więc dziecinko. Droga, którą się poruszam jest zbyt wolna.

Byłam głupcem przedtem.
Zechciałbyś wziąć moją miłość
Chwycić w zatrzaskujących się drzwiach
Jakieś informację. Proszę.

Uczciwie teraz powiedz mi
Naprawdę chcesz kochać mnie na zawsze?
Lub czy jestem złapana w uderzenie i ucieczke?
Uczciwie teraz powiedz mi
Będziemy ty i ja razem?
Czy tylko masz zabawe?

Czas wciąż stoi
Czeka na jakąś małą wskazówkę.
Dostaję dreszczy
Kiedy myślę, że twoja miłość jest prawdziwa.

Byłam głupcem przedtem.
Zechciałbyś wziąć moją miłość
Chwycić w zatrzaskujących się drzwiach
Jakieś informację. Proszę.

Uczciwie teraz powiedz mi
Naprawdę chcesz kochać mnie na zawsze?
Lub czy jestem złapana w uderzenie i ucieczke?
Ucziwie teraz powiedz mi
Będziemy ty i ja razem?
Czy tylko masz zabawe?

Jesteś bardzo ciężki w odczytaniu.
Bawisz się, ukrywasz i szukasz
Z Twoimi prawdziwymi intencjami
Jeśli tylko jest to gra.
Będe zmuszona powiedziec—Pa. Pa. Pa.

Czy mnie kochasz?
Czy mnie kochasz?
Czy mnie kochasz?
Czy mnie kochasz?

Powiedz mi dziecinko:

Byłam głupcem przedtem.
Zechciałbyś wziąć moją miłosć
Chwycić w zatrzaskujących się drzwiach
Jestes więcej niż tylko gorący dla mnie?
Czy jestem stroną w książce o twojej historii?
Nie mam na myśli tworzyć wymagań
Jednak słowo i czyn przechodzą z ręki do ręki
Jakieś informację. Proszę.

(Uczciwie teraz powiedz mi
Uczciwie teraz powiedz mi
Uczciwie teraz powiedz mi
Uczciwie teraz powiedz mi.)

Uczciwie teraz powiedz mi
Naprawdę chcesz kochać mnie na zawsze?
Lub czy jestem złapana w uderzenie i ucieczke?
Ucziwie teraz powiedz mi
Będziemy ty i ja razem?
Czy tylko masz zabawe?
1 5 1
2010-03-07T19:22:13+01:00
Zagubiony w śnie ja nie poznaje którędy się udać. Wy nie jesteście żeby wydawać się i dzieckiem ja jestem droga też powolna.B yłem głupi. Byłby nie prawdopodobnie otrzymywać moją miłość złapał. W drzwi jak o niektórych nieduża informacja sprawia przyjemność.