Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T19:30:32+01:00
Ksiażka Waris Dirie-Córka Namadów

1. Co skłoniło cię do napisania dalszej części swoich przygut?
2.Czy gdy twój syn dorośnie dasz mu do przeczytania swoje książki?
3.Czy na podstawie twoich powieści powstaną filmy?
4.Co czyłaś kiedzy po ponad 11 latach znów ujrzałas Somalię
5.Czy twoje dawne wspomnienia z Somali odbijają się na twojej kariarze?
6.Jak raktójesz swoje powieści(spowiedz, przestroga)
7.Jak zaregowała twoja mam gdy cię ujrzała?
8.Czy miałaś doła moralnego gdy źle mówiłaś o swojej kutórze na konferancji ONZ?
9.Czy dalej jesteś związana z Daną? (ojciec alkee ich syna)
10.Co czulaś wydają te ksiązke>?

Myśle ze przeczytałś ta ksiąrzki waris naprawde warto



magdas:)
2010-03-07T20:20:28+01:00
1. Co czujesz będąc podczas przygody ?
2. Kto nakłonił Cię do tego ?
3. Kto jest Twoim ulubionym bohaterem opowieści ?
4. Masz rodzeństwo ?
5. Czy lubisz to co robisz ?
6. Spotkałeś wielu ludzi podczas wypraw ?
7. Jak długo już zdobywasz świat ?
8. Co chcesz nadal robić ?
9. Ile miałeś lat , gdy byłeś na pierwszej wyprawie. ?
10. Co lubisz robić oprócz przygód. ?