Odpowiedzi

2010-03-07T19:10:16+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T19:11:59+01:00
JESLI jest sie wyznawca chrystusa nie powinno sie w czasie postu jesc miesa albo opanowac sie od jedzenia miesa do minimum.nie urzadzac hucznych imprez i innych zabaw.Wyspowiadac sie przez wielkanoca .



to wszystko co wiem to jest wspolpraca z chrystusem w czasie postu prosze najjjjjj bede wdziecznan proszeeee!!!!!!
1 5 1
2010-03-07T19:15:35+01:00
Http://piotras.alleluja.pl/tekst.php?numer=21783
może tu coś znajdziesz :)