Odpowiedzi

2010-03-07T19:11:36+01:00
Czesć Michał :)
Dziś o godzinie 16 spotykamy się na placu przy szkole z Jezusem. Poznasz go po ranach na rękach .
68 3 68
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T19:13:44+01:00
Kolego
przechodzilem nieopodaj jakies groty i zobaczyłem jezusa przemowil do mnie dumnym i wysokim głosem bylem zaszczycony.rozpoznajem go po długich pieknych włosach oraz po dziurach w rece zrobionych poprzez ukrzyzowanie .mial tez dziure w boku wyrytą włócznią
43 3 43
2010-03-07T20:26:26+01:00
Siema Eniu!
Dzisiaj spotykamy się z Jezusem wciąż żywym i zmartwychwstałym . Poznasz go po stygmatach na rękach i nogach powstałych przy krzyżowaniu oraz piersi przebitej włócznią.
49 4 49