Dokończ zdania w taki sposób, aby wyjaśnić znaczenie związków złote serce, zimną krew, nerwy ze stali, nogi jak z waty, różowe okulary, tłuste lata.
Uważam, że Jacek ma złote serce, ponieważ...
Zachowałam zimną krew, ...
Marek udowodnił, że ma nerwy ze stali, ...
Poczułem, że mam nogi jak z waty, ...
Ty chyba nosisz różowe okulary, ...
Znów nastały tłuste lata, ...

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T19:16:11+01:00
Uważam, że Jacek ma złote serce, ponieważ pieniądze które wygrał na loterii przeznaczyl na biedne dzieci
Zachowałam zimną krew, gdy złodzieje włamali sie do jego domu
Marek udowodnił, że ma nerwy ze stali ponieważ wytrzymał nawet to żę żona go wyrzucila z mieszkania
Poczułem, że mam nogi jak z waty, gdy ktoś szedł za mną ciemną ulicą
Ty chyba nosisz różowe okulary, skoro uważasz ze ona jest bardzo madra
Znów nastały tłuste lata, dla naszej rodziny i mozemy pojechac na wakacje za granicę
14 4 14
2010-03-07T19:16:38+01:00
Uważam, że Jacek ma złote serce, ponieważ , pomógł mi pokonać mojego wroga

Zachowałam zimną krew, gdy oglądałem horror

Marek udowodnił, że ma nerwy ze stali, gdy wkurzył go kolega

Poczułem, że mam nogi jak z waty, gdy zobaczyłem węża,których się boje.

Ty chyba nosisz różowe okulary, że jesteś ciągle zadowolony

Znów nastały tłuste lata, i będziemy mieli co jeść
11 3 11
2010-03-07T19:17:15+01:00
Dokończ zdania w taki sposób, aby wyjaśnić znaczenie związków złote serce, zimną krew, nerwy ze stali, nogi jak z waty, różowe okulary, tłuste lata.
Uważam, że Jacek ma złote serce, ponieważ podarował swoje kieszonkowe na rzecz biednych dzieci.
Zachowałam zimną krew, gdy moja ciocia straciła przytomność.
Marek udowodnił, że ma nerwy ze stali, kiedy uciekał mu ostatni autobus do domu.
Poczułem, że mam nogi jak z waty, kiedy zobaczyłem że moja babcia nie żyje.
Ty chyba nosisz różowe okulary, takie rzeczy po prostu nie istnieją.
Znów nastały tłuste lata, wygrałem w totolotka!
8 4 8