Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-07T19:18:55+01:00
0,4m=40cm
1,2dm=12cm
V=40 x 15 x 12=600 x 12=7200cm sześciennych

0,15m= 15cm
80mm=0,8 cm
V=45 x 15 x 0,8= 675 x 0,8=540cm sześciennych

7200cm sześciennych > 540cm sześciennych
1 5 1
2010-03-07T19:20:01+01:00
1.wymiary 0,4m x 15cm x 1,2dm
40cm x15cm x12cm=7200cm³
2. 45cm x 0,15m x 80mm
45cm x 15cm x 8cm= 5400cm³
większą objętość ma pierwszy