Kopalnia ma 9 poziomów, z których pierwszy znajduję się na głebokość 64,6 m ,zaś ostatnia leży 327 m pod powierzchnią ziemi.Jaka jest różnica poziomów między położonym najniżej i najwyżej?

Prosze o dokładne obliczenie zadania:

Dokładne odpowiedzi i obliczenia

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T19:16:24+01:00
327-64.6=262.4

Odp. Róznica wynosi 262,4 m.
3 5 3
2010-03-07T19:18:50+01:00
2010-03-07T19:19:44+01:00
A więc tak
327-64,6=262,4

odp: Różnica wynosi 262,4m
4 4 4