Proszę o przetłumaczenie ale nie z translatora bo to trochę nie dokładne jest no to proszę ;
1. Where did you plan to go?
2.when did you leave South Georgia ?
3. How many maen did you go with ?
4 . What was the weather like?
5. What happened to your ship?
6 . What did you take from the ship?

proszę o pomoc

2

Odpowiedzi

2010-03-07T19:19:04+01:00
1. Gdzie zamierzasz wyjechać?
2. Kiedy urlop w Georgia Południowej?
3. Ile znaczy nie chcesz iść z?(tego właśnie nie umiem za bardzo)
4. Jaka była pogoda?
5. Co się stało z twoim statkiem?
6. Co wziąć ze statku?
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T19:21:45+01:00
1. Where did you plan to go?
Gdzie planujesz iść?
2.when did you leave South Georgia ?
Kiedy opuszczasz Południową Georgię?
3. How many maen did you go with ?
Tego nie jestem pewien, ale wydaje mi się, że może to oznaczać ile prowiantu ze sobą zabrałeś.
4 . What was the weather like?
Jaka była pogoda
5. What happened to your ship?
Co się stało z Twoim statkiem?
6 . What did you take from the ship?
Co wziąłeś ze statku?

EDIT
ładnie zerżnąłeś to z translatora :P
2 5 2