Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T19:18:48+01:00
Trzmielówka. Muchówka

Trzmiel rudy

Pasikonik zielony (Tettigonia viridissima) należy do rodziny pasikonikowate (Tettigoniidae), dorasta do 42 mm. Występuje od lipca do października na łąkach, polach i lasach. Żywi się głównie różnymi owadami i roślinami. Samce należą do "niezmordowanych śpiewaków".

pająki
mucha
16 4 16
2010-03-07T19:20:13+01:00
Komar
chrząszcz
mrówka
biedronka
żuk
pająki
ćmy
ważki
muszki
18 4 18