Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T19:17:45+01:00
Samochód pana Wojtka spala 8,7 litra na 100km, litr benzyny kosztuje 3,83zł. Ile pan Wojtek musi wydać na benzynę aby przejechać 1000km.....

8,7l = 100km
1l = 3,83zł

8,7 * 3,83zł = 33,321 zł- ZA 100km, WIĘC ZA 1000km:
33,321zł * 10 = 333,21zł

A TERAZ W JEDNYM RÓWANIU:

8,7 * 3,83 * 10 = 333,21zł

ODP. ABY PRZEJECHAĆ 100km PAN WOJTEK MUSI WYDAĆ NA BENZYNĘ 333,21zł!

POZDRAWIAM :)

19 3 19
2010-03-07T19:17:53+01:00
8,7l-100km
x-1000km
x=87 l


1l-3,83
87-x
x=333,21 zł
9 3 9