Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-21T21:58:39+02:00
"jeśli traktujesz siebie poważnie, musisz poważnie traktować swoje prawa"

Oznacza to, że jeśli traktujesz siebie jako człowieka, obywatela poważnie, uważasz że jesteś tak samo ważny jak każdy inny człowiek, powinieneś poważnie traktować swoje prawa. Należy zawsze o nich pamiętać i w sytuacji, która tego wymaga posłużyć się owymi prawami.

"jak wysoko byś stał, prawo będzie zawsze ponad tobą"
Nie ważne, czy jesteś prezydentem, politykiem czy zwykłym obywatelem podlegasz takiemu samemu prawu jak inni. Nigdy nie będziesz ważniejszy od panującego prawa, tzn. nie będziesz ponad nim, więc za złamanie go czeka Cię taka sama kara jak każdego człowieka.
2009-10-21T21:59:01+02:00
Moim zdaniem to :
1) Jeżeli szanujesz własną osobę czyli siebie to nie wymagaj od siebie za dużo, traktuj życie serio i nie bój sie iść przez życie. (coś w tym stylu)
2) Nie wiadomo jakie byś postawił sobie wymagania zawsze znajdzie się jakaś przeszkoda. Musisz się liczyć i z przegraną i z wygraną.


Myśle że troche rozjaśniłam, ale chyba jeszcze trzeba troche nad tym pomyśleć ;).
1 2 1