Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-07T19:23:52+01:00
F) 2/5(3-x) = -2
⁶/₅-⅖x=-2
-⅖x=-3⅕
x=8

g) 3/4(2-3x) = -6
⁶/₄-⁹/₄x=-6
-⁹/₄x=-7¼
x=3²/₉

h) 1/5(x-3) = 9-x
⅕x-⅗=9-x
1⅕x=9⅗
x=8
1 5 1
2010-03-07T23:47:01+01:00
F)
2/5(3-x) = -2
1,2-⅖x=-2
-⅖x=-2-1,2
-⅖x=-3,2
x=8

g)
3/4(2-3x) = -6
1,5-2,25x=-6
-2,25x=-6-1,5
-2,25x=-7,5
x=3⅓

h)
1/5(x-3) = 9-x
⅕x-⅗=9-x
⅕x+x=9+⅗
1⅕x=9⅗
x=8
1 3 1