Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T19:25:19+01:00
Puszcza- odludny obszar, porośnięty nieprzebytymi pralasami lub praborami.
Knieja- wielki, gęsty las, w którym przebywa zwierzyna.
Bór- las iglasty ,występuje przede wszystkim na glebach bielicowych w klimacie umiarkowanym.
Grąd- wielogatunkowy las liściasty lub mieszany z przewagą grabu i dębu.
Oles- wielki, gęsty las,las z drzewami, które szczegulnuie lubią wilgoć
Zagajnik to młody gęstorosnący las.
3 4 3
2010-03-07T19:29:59+01:00
-puszcza-Rosna tam stare, potężne drzewa, również wiele krzewów,przygłuszonych mniejszych drzew, bogate runo oraz młode drzewa wyrosłe w lukach po zwalonych olbrzymach.
-knieja-osada
-bór-to las iglasty
-grąd-to wielogatunkowy las liściasty lub mieszany
-ols-to las olchowy (olszowy) porastający żyzne, bagienne siedliska, o wysokim poziomie wody stojącej
-zagajnik-to młody las

prosze o najj...
1 5 1