Na koncie pana bogsika było 16000zł. z tego konta mogli korzystać jego żona i dwaj synowie, Artur i Zbyszek. pan bogsik jego żona a następnie Artur i w końcu Zbyszek wypłacali za każdym razem trzy czwarte tej sumy. ile pieniędzy zostało na koncie po wypłacie Zbyszka?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-07T19:27:25+01:00
Nic niezostało na jego koncie bo kazdy wypłacił (jedną czwartą)a z konta kożystały cztery osby wiec wypłacili (czetry czwarte) czyli całośc
2 3 2
2010-03-07T21:05:11+01:00
16000złx3/4=12000zł
1600zł-12000zł=4000zł
4000złx3/4=3000zł
4000zł-3000zł=1000zł
1000złx3/4=750zł
1000zł-750zl=250zł
Odp.: Na koncie pana Bogasika zostało 250zł.

Liczę na naj!.:***
2 5 2