Odpowiedzi

2010-03-07T19:29:46+01:00
Metale:
-metaliczny połysk
-przewodzą ciepło
-stały stan skupienia
- są kowalne i ciągliwe
Niemetale":
-wystepowanie w stalym stanie skupienia np.siarka
- moga byc gazami np. wodor
-moga byc w stanie cieklym np.brom
- nie przewodza pradu elektrycznego
licze na najl;)
8 2 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T19:31:10+01:00
Metale:
-dobrze przewodzą ciepło
-mają wysoką temperaturę topnienia
-są nieprzezroczyste
-mają połysk
-są twarde

niemetale:
-słabo przewodzą prąd
-są kruche
-są bez połysku
-mają niską temperaturę topnienia
6 4 6