Odpowiedzi

2009-10-21T22:18:33+02:00
Najlepszym sposobem pozbycia się szkodników nie groźnym dla środowiska naturalnego są:

Pułapki feromonowe zrobione są ze specjalnych pojemników, wewnątrz których umieszcza się feromon. Zwabione przez niego owady wchodzą do wnętrza pojemniczka i zostają w nim uwięzione. Następnie zawartość pułapki jest usuwana przez ludzi i bądź przewożona w inne miejsce. W zależności od gatunku stosuje się kilka typów pułapek feromonowych (segmentowe, ekranowe, rurowe, lejkowe.)
52 4 52
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-21T22:21:00+02:00
- używanie naturalnych wrogów szkodników <np. biedronki zjadają mszyce>
- używanie naturalnych wyciągów z roślin,
- pułapki feromonowe,
- nie używanie sztucznych pestycydów
- sadzenie roślin "odstraszających szkodniki" w około plantacji
- wykorzystywanie allelopatii
17 4 17