Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T19:32:12+01:00
Jeśli rzucisz swój nałóg staniesz się piękniejszy i zaoszczędzisz sporo pieniędzy.
1 5 1
2010-03-07T19:32:38+01:00
1.Jesli przestaniesz brac uzywek twoj stan zdrowia bardzo sie polepszy
2.Palac,pijac i zazywajac narkotyki tracisz kontakt z rodzian i przyjaciolmi,gdy przestaniesz oni na pewno wroca do Ciebie.
;)
1 5 1
2010-03-07T19:34:45+01:00
1.Mamy więcej pieniędzy, ponieważ nie wydajemy je na papierosy, które kosztują nawet ponad 10 zł.
2. Nie szkodzimy sobie oraz osobom w naszym otoczeniu.
1 5 1