Odpowiedzi

2010-03-07T19:39:40+01:00
Czołgi
broń
powstania
żołnierze
krew
śmierć
wojska
Niemcy
Katyń
Holocaust
zbrodniarze
totalitaryzm
zabór
kapitulacja
obozy niemieckie
kampania
straty
samoloty
pancerniki
moździerze
generał
agresja
obrona
dywizja
piechota
konflikt zbrojny
armata
Polska Walcząca
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T19:52:04+01:00
1.Mord
2.Broń
3.Wybuch
4.Chwała
5.Śmierc
6.Czołg
7.Ogień
8.Rozkaz
9.Dowództwo
10.Odwaga
11.Szaleństwo
12.Polegli
13.Adolf Hitler
14.Rana
15.Obozy zagłady
16.Krew
17.Oficer
18.Katyń
19.Majdanek
20.Bagnet
21.ZSRR
22.Konflikt zbrojny
23.1 września 1939
24.Westerplatte
25.Samolot
26.Warszawa
27.Partyzanci
28.Korpus
29.Upadek
30.Nadzieja