Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T19:38:25+01:00
1. Polega to na powielaniu danej formuły, polecenia (np. =suma 2+2) w inne komórki.

2. Zablokowanie komórki spowoduję brak możliwości wpisywania czegokolwiek i edycji danej komórki do momentu odblokowania przez użytkownika
2010-03-07T19:47:05+01:00
Zablokowanie komórek spowoduje, że określone wiersze lub kolumny będą przez cały czas widoczne podczas przewijania arkusza.

Można na przykład zablokować komórki w taki sposób, aby podczas przewijania były widoczne etykiety wierszy i kolumn, tak jak w poniższym przykładzie.