Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T19:38:46+01:00
Składniki

* marchewka 6 szt
* ziemniaki 5 szt
* cebula 1 szt
* seler 1 kawałek
* masło 1 łyżka
* liście laurowe 5 szt
* ziele angielskie 5 szt
* goździki 2 szt
* korzeń imbiru 2 cm
* jogurt 200 ml
* pieprz
* sól
* curry
* papryka słodka 1 łyżeczka
* cynamon
* płatki migdałów

Sposób przyrządzenia

Cebulę szatkuję, duszę na łyżce oliwy. Do wody wrzucam marchew pocięta w kawałki, ziemniaki w kostkę, selera w kostkę, cebulę, wszystkie przyprawy oprócz imbiru, masło. Nie solę by warzywa szybko się rozgotowały. Gotuję. Wyjmuję z zupy ziela ang i liście laurowe. Solę. Miksuję na krem. Dodaje jogurt i starty na tarce imbir. Mieszam.

Dekoruję na talerzu płatkami migdałów.
5 5 5
2010-03-07T19:40:08+01:00
Składniki
jajka
chrzan (korzen)
kostka rosołowa.
mąka
cukier
jogurt
sok z cytryny
ziemniaki.


Opis przygotowania.Jajka ugotować na twardo. Przekroić na połówki. 2 szklanki wody zagotować kostkę rosołową. W szklance zimnej wody rozpuścić 4 łyżki mąki i przecedzić przez siteczko do bulionu. Dodać chrzan (caly słoik Polonaise ). Wymieszać i zagotować. Dodać szczyptę cukru oraz trochę soku z cytryny. Przed podaniem dodać dwie łyżki jogurtu. Podawać z ziemniakami i z zieloną sałatą.

mam nadzeje że pomogłam

magdas:)
5 2 5
2010-03-07T19:40:24+01:00
2 buraki czerwone
1łyżka octu
1łyżeczka cukru
szczypta soli
korzeń chrzanu
Buraczki gotujemy, potem ścieramy na tarce dodajemy wszystkie składniki. Korzeń chrzanu także ścieramy na tarce. wszystko razem mieszamy.
12 4 12