Odpowiedzi

2010-03-07T19:40:58+01:00
(2x-3)² - 4(3x-2)-(2-3x)²= 4x²+9-12x+8+4+9x²=13x²-12x+21

nie wiem czy dobrze jak nie to przepraszam;)) pzdr
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T19:42:04+01:00
4x² -12x+9-12x+8-(4-12x+9x² )=4x² -12x+9-12x+8-4+12x-9x² =-5x² -12x+13
2010-03-07T19:50:09+01:00
(2x-3)²-4(3x-2)-(2-3x)²=
= 4x²-12x+9-12x+8-(4-12x+9x²)=
=4x²-12x+9-12x+8-4+12x-9x²=
= 4x²+9-12x+8-4-9x²=
= -5x²+13-12x