Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T19:46:52+01:00
Ponad 150/km²
Chiny 8000/km² , Singapur 6597/km² , Tajwan 615/km² , Niemcy 229/km² , Włochy 199/km²
Poniżej 50/km²
Iran 41/km² , Oman 10/km² , Turkmenistan 10/km² , Jemen 37/km² , Nowa Gwinea 12/km²
2 4 2
2010-03-07T19:47:39+01:00
Duża gęstość zaludnienia;
Japonia/Chiny/Indie/Korea płd i płn

Mała gęstość zaludnienia:
Mongolia/Kanada/Kazachstan/Afganistan
3 5 3
2010-03-07T20:15:26+01:00
Ponad 150 os / km2 :

1)Meksyk : 663 osob/km²
2)Chiny : 2000 osób na km2
3)Indie : 450 osób/km²
4)Japonia : 338 osób/km2
5)Niemcy : 226 osób/km2


Poniżej :

1)Polska : 122osób /km2
2)Rosja : 8 osób / km2
3)Australia :3 osoby/km2
4)Sudan : 15 osób/km2
5)RPA: 40 osób/km2

3 5 3