Używając 6 zdań złożonych opisz atrakcyjne wiosenne miejsce.

Zacznijcie od tych słów: Wiosną, w mojej okolicy bardzo ciekawym miejscem jest łąka, którą zalewają liczne roztopy oraz rzeka Iłżanka...

lub o lesie

tylko nie z neta
Dam 90 pkt ;]

2

Odpowiedzi

2010-03-07T19:43:15+01:00
... Bardzo lubię spoglądac na wschód słońca podczas gdy wszystko się budzi do życia a ptaki przylatują z południa. Wiosna to dla mnie najlepszy czas by spoglądając przez okno na drzewa widzę malutkie pisklęta , które garną do mnie. Tuż nie daleko mnie widzę wiele młodych zwierząt , które wcale nie są wystraszone. Można pomyślec ze wręcz chcą aby ktoś na nie spojrzał by pokazac się od wszystkich stron. Najlepszym miejscem jest rzeka płynąca koło nich ma ona w sobie coś co przyciąga ich uwagę dzięki temu są one tak urozmaicone.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T19:43:34+01:00
No to pierwsze masz :)

2.Owija ją tajemniczy las i skryte w gąszczu krótkie potoczki.
3.Na łące można pobiegać,urządzić piknik i wybrać się z rodziną na wspólną przechadzkę.
4.Las i łąka jest oddalona od głównych dróg,więc można tam mile spędzić czas i odizolować się od świata.
5.W lesie żyje wiele dzikich zwierząt i rosną tam rozmaite gatunki grzybów.
6.Bardzo lubię spędzać tam czas i chętnie tam przesiaduje.

^^