Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T19:44:08+01:00
Michael Schumacher (ur. 3 stycznia 1969 w Hürth) – niemiecki kierowca wyścigowy.

W sezonach 1991-2006 regularnie startował w Formule 1. Jest statystycznie najlepszym kierowcą w historii F1, ma najwięcej zwycięstw, pole position, najszybszych okrążeń w trakcie wyścigu, jest także rekordzistą siedmiu zdobytych mistrzowskich tytułów. Jego pseudonimy to "Red baron" i "Schumi".Schumacher urodził się w Hürth (blisko Kolonii). Ściganie w kartach rozpoczął w wieku czterech lat w zbudowanym w domu przez jego ojca, Rolfa, go-karcie. Swoją pierwszą licencję zdobył w wieku dwunastu lat, od tego momentu rozpoczęła się jego kariera. W latach od 1984 do 1987 wygrał niemiecką i europejską serię kartów. W 1988 wystartował w Formule Ford, przez następne dwa lata ścigał się w niemieckiej Formule 3, zdobył tytuł w 1990. Wystąpił także w Formule 3000 w Japonii. Jeszcze przed rozpoczęciem kariery w Formule 1 ścigał się kilkakrotnie w europejskiej serii "touring car", m.in. dla zespołu Sauber. Taką rozbieżność w seriach wyścigowych umożliwił mu program rozwoju młodych kierowców Mercedes. Z założenia kierowca miał być jak najbardziej wszechstronny. Umiejętności zdobyte w ten sposób niejednokrotnie dały mu przewagę nad innymi kierowcami w Formule 1.
1 5 1
2010-03-07T19:44:32+01:00
Tony Hawks król deski opracował niemalże każdy trudny trick. Nie wywyższa się spośród innych deskorolkarzy jest `normalny` każdego traktuje jako godnego przeciwnika.
<wszystkie informacje są w googlach więc nie bede juz tego pisał znajdziesz napenoo =) >
1 5 1
2010-03-07T19:46:01+01:00
Anna Dymna to osoba o wielkim sercu . Potrafi pomóc biednym skrzywdzonym ludziom ! Założyła fundacje '' Mimo wszystko '' .
Organizuje wile fundacji na rzecz chorych dzieci . Jej wypowiedzi płyną z samego serca , aż łza w oku się kręci . Tacy ludzie są bardzo cenni i powinno być ich jak najwięcej !
1 4 1