Odpowiedzi

2010-03-07T19:43:10+01:00
Sprzymierzeniec bogów - ktos komu wszystko latwo przychodzi
Homerycki śmiech - gwaltowny smiech
Przeciąć nić żywota - pozbawic kogos zycia
Igraszka w rękach bogów - ktos albo cos zdane na los
Szala zwyciestwa - ktos powoli zaczyna odnosic zwyciestwa


2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T19:48:59+01:00
_homeryczny smiech - gwaltony , glosny smiech
_sprzymierzeniec bogów- ktoś komu wszystko łatwo przychodzi
_przeciac nic zywota ludzkiego - pozbawić kogoś życia
_szala zwycięstwa - wygrywac ,przyczynic sie do czyjegos zwyciestwa , wplynac na uzyskanie przez kogos przewagi
_igraszka w rekach bogow - ktoś , coś zdany na los
2 5 2