Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T19:43:00+01:00
Wegług mnie na żone rycerza nadaje sie danusia .Jest delikatna .Jest taką jaką człowiek w średniowieczu moze sobie wymarzyc.Zachowuje sie jak kobieta w przeciwienstwie do jagienki .Jest piekna i wierna
4 3 4
2010-03-07T19:47:26+01:00
Według mnie najlepszą kandydatką na żonę jest Jagienka . Jest ona kobietą całkowicie oddaną Zbyszkowi potrafi się nim zaopiekować .Jest silną energetyczną kobietą która uratowała Zbyszka przed śmiercią .Potrafi zaopiekować się nie tylko Zbyszkiem ale i Maćkiem a nawet Danusią. Jest ona też szlachetną panną i potrafi zachować obyczaje szlachty .
3 4 3