Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-21T22:20:46+02:00
Oblicz:
(8 ½ - 4,75):14 = (8,5 - 4,75) : 14 = 3,75 : 14 = 15/4 * 1/14 = 15/56

100 - 12⅔ : 5/6 = 100 - (38/3 * 6/5) = 100 - 76/5 = 100 - 15,2 = 84,8

3,1/5 : 48(razy) 4⅜ = 3,2 : 48 * 35/8 = 16/5 * 1/48 * 35/8 = 1/15 * 35/8 = 7/24

4,2(razy) 2,7 : 5,67 = 4,2 * 2,7 : 5,67 = 11,34 : 5,67 = 2
2009-10-21T22:24:05+02:00
(8 ½ - 4,75):14 =3.25:14≈2.3

100 - 12⅔ : ⅚ =87⅓*6/5=524/5=104⅘

4,2* 2,7 : 5,67 =2
2009-10-21T22:25:52+02:00
Oblicz:
(8 ½ - 4,75):14 =
=(8,5 - 4,75):14 =
=3,75:14=
=15/4* 1/14=
=15/56


100 - 12⅔ : 5/6 =
=100-38/3*6/5=
=100-76/5=
=100-15,2=
=84,8

3,1/5 : 48(razy) 4⅜ =
16/5*1/48*35/8=
=5/3*35/8=
=175/24

4,2(razy) 2,7 : 5,67 =
=11,34:5,67=2