Odpowiedzi

2010-03-07T19:46:42+01:00
A)20cm2+40cm2=50cm2
400+ 1600=2500
2000=/2500
tan trójkąt nie jest prostokątny
b) 24cm2+10cm2=26cm2
576+100=676
676=676
Tem trójkąt jest prostokątny.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T19:46:52+01:00
A) 0,5 m, 2 dm, 40 cm
0,5 m=50 cm
2 dm=20 cm
20²+40²=50²
400+1600≠2500
2000≠2500
Ten trójkąt nie jest prostokątny
b) 26 cm, 2,4 dm, 0,1 m
2,4 dm=24 cm
0,1 m=10 10 cm
(10cm)²+(24 cm)²=(26 cm)²
100+576=676
676=676
L=P
Ten trójkąt jest prostokątny
2010-03-07T21:34:37+01:00
Odpowiedz w załączniku.
Skan mojego zeszytu. Mam nadzieję, że się przyda
Pozdrawiam :)