Wpisz obok zadania prawdziwego litere P,a obok falszywego litere F.
a)Wody słodkie ,które stanowią 2,5% objętości hydrosfery,skupione sa łownie w postaci sniegu i wody.....
b)Najwieksze zasolenie wód oceanicznych wystepuje w strefie równikowej....
c)Przyciąganie Ksieżyca i Słońca powoduje powstanie prądów morskich....
d)Podmorskie trzęsienie ziemi oraz wybuchy podwodnych wulkanów powodują powstanie tsunami....

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T19:43:57+01:00
2010-03-07T19:46:09+01:00
A) Prawda
b) Fałsz
c) Fałsz
d) Prawda

Liczę na naj..
19 3 19