Odpowiedzi

2010-03-07T19:57:36+01:00
1 zrywanie niemieckich flag .
2 wrzucanie gazów do kin , teatrów .
3 malowanie polskich symboli na murach.
4 odkrycie pomnika Kopernika .
5 Przekształcanie niemieckich napisów .
6 wybijanie szyb na wystawach.
7 zamykanie Niemców w sklepach .
8 ośmieszanie Niemców .
9 niszczenie fotografii z niemieckimi żołnierzami.
mam tylko tyle
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-07T20:01:53+01:00
- zdjęcie tablicy zasłaniającej napis ''Mikołajowi Kopernikowi - rodacy" na pomniku astronoma

- wybijanie szyb fotografom

- zrywanie flag hitlerowskich

- rysowanie na murach zółwi, które miały przekonać polaków żeby pracowali powoli dla szkopa

- rysowanie kotwic jako znak 'polski walczącej'

- wrzucanie gazów wywołujących wymioty do sal kinowych

- wysadzanie pociągów z uzbrojeniem

- "Wojna z Goebbelsem" - wypisywanie litery V (od "Victory") - zwycięstwo), a potem dopisywanie "Deutschland verloren" - Niemcy zgubione)
1 5 1