Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T20:04:43+01:00
A)
-2x+4=5x+25
-2x-5x=25-4
-7x=21
x=-3
b)
7y-8=-y+24
7y+y=24+8
8y=32
y=4
c)
-8z+5=-z-1
-8z+z=-1-5
-7z=-6
z=sześć siudme

d)
-2m+7=m-6
-2m-m=-7-6
-3m=-13
m=4 i jedna trzecia
e)
6-5x=2x-7
-5x-2x=-7-6
-7x=-13
x=1 i sześć siudmych
f)
-5t+1=8-6t
-5t+6t=8-1
t=7

2010-03-07T20:07:51+01:00
A)-2x+4=5x+25/ -4 -5x
-2x-5x=25-4
-7x=21/-7
x=-3

7y-8=-y+24/ +y+8
7y+y=24+8
8y=32/:8
y=4

c)
-8z+5=-z-1
-8z+z=-1-5
-7z=-6
z=sześć siudme

d)
-2m+7=m-6
-2m-m=-7-6
-3m=-13
m=4 i jedna trzecia
e)
6-5x=2x-7
-5x-2x=-7-6
-7x=-13
x=1 i sześć siudmyc

-5t+1=8-6t/+6t-1
-5t+6t=8-1
t=7