Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T20:05:37+01:00
1501-1506 – Aleksander Jagiellończyk
1506-1548 – Zygmunt I Stary
1574-1575 – Henryk Walezy (Walezjusze)
1575-1596 - Anna Jagiellonka
1576-1586 – Stefan Batory
1587-1632 – Zygmunt III Waza (Wazowie)
1632-1648 – Władysław IV Waza (Wazowie)
1648-1668 – Jan II Kazimierz Waza (Wazowie) (abdykował)
1669-1673 – Michał Korybut Wiśniowiecki
1674-1696 – Jan III Sobieski
1697-1706 – August II Mocny (Wettynowie)
1706-1712 – Stanisław Leszczyński
1709-1733 – August II Mocny (Wettynowie) (ponownie)
1733-1736 – Stanisław Leszczyński (ponownie)
1734-1763 – August III Sas (Wettynowie)
1764-1795 – Stanisław August Poniatowski (abdykował)



2 2 2
2010-03-07T20:08:26+01:00
Aleksander Jagiellończyk (1501-1506)
Zygmunt Stary (1506-1548)
Zygmunt August (1548-1572)
Henryk Walezy (1574-1575)
Anna Jagiellonka (1576-1596)
Stefan Batory (1576-1586)
Zygmunt III Waza (1587-1632)
Zygmunt IV Waza (1632-1648)
Jan Kazimierz (1648-1668)
Michał Korybut Wiśniowiecki(1669-1673)
Jan III Sobieski (1674-1696)
August II Mocny Sas (1697-1706, 1710-1733)
Stanisław Leszczyński (1704-1709, 1733-1736)
August III Sas (1733-1763)
Stanisław August Poniatowski (1764-1795)