Odpowiedzi

2010-03-07T20:01:12+01:00
Central Park jest pięknym parkiem z mnóstwem zieleni wiosną. Drzewa i kwiaty kwitną i pachną niezmiennie piękną świeżością. Trawa staje się zieleńsza z dnia na dzień, a kiedy robotnicy ją koszą czuć ten wyrazisty zapach świeżo koszonej trawy. Niebo staje się coraz piękniejsze z każdą godziną, kiedy to ptaki latają beztrosko pod chmurami. W Central Paku, nawet gdy pada deszcz, to intensywna zieleń rzuca się w oczy. Skowronki siedzące na drzewach śpiewają w rytm ciepłego, wiosennego wiatru, kiedy to wszystko w parku ożywa.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T20:01:49+01:00
Moim ulubionym miejscem jest las, który piękny jest szczególnie wiosną. Lubię wtedy po nim spacerować, bawić się, lub po prostu odpoczywać. Zakwitają w nim piękne rośliny, takie jak kwiaty, czy młode drzewka. Uwielbiam, kiedy słońce prześwitujące przez gałęzie oświetla moją twarz. Czuję się wtedy tak, jakby cieszyło się wiosną razem ze mną. Las wiosną jest nieraz tak piękny, jak baśniowa utopia.