Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T20:06:31+01:00
1.Wypłynięcie wbrew woli rodziców.
2.Rejs do Gwinei i Wybrzeża Kości Słoniowej.
3.Niewola u piratów.
4.Ucieczka z niewoli.
5.Założenie plantacji w Brazylii.
6.Kolejne wypłynięcie w morze.
7.Katastrofa statku.

Mam nadziej że zrozumiałam zadanie ToT
8 4 8
2010-03-07T20:07:25+01:00
1.Chęć zostania Marynazem
2.Rodzice chcą żeby został prawnikiem
3.Chroba
4.Ucieczka z domu - pierwszy rejs Robinsona
5.Powrót
6.Śmierć
7.Rozbicie się statku robinsona
8.Robinson na wyspie a dalej to juz wyspa więc dale nie daję ;)
4 4 4