Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-21T22:27:34+02:00
Oblicz/podaj całe z obliczeniami
a)2²+3₃= = 2 * 2 + 3 * 3 * 3 = 4 + 27 = 31
b)(¼)²-(¾)²= 1/4 * 1/4 - 3/4 * 3/4 = 1/16 - 9/16 = -8/16
c)(-3)³+(-3)²= (-3) * (-3) * (-3) + (-3) * (-3) = -27 + 9 = -18
d)(-¾)²-(-½)³= (-3/4) * (-3/4) - (-1/2) * (-1/2) * (-1/2) = 9/16 + 1/8 =
9/16 + 2/16 = 11/16
e)(1¾)²+(2½)²= (7/4) * (7/4) + (5/2) * (5/2) = 49/16 + 25/4 =
49/16 + 100/16 = 149/16 = 9 i 5/16
2009-10-21T22:32:25+02:00
A)2²+3₃=4+27=31
b)(¼)²-(¾)²=1/16-9/16=-8/16=-1/2
c)(-3)³+(-3)²=-27+9=-18
d)(-¾)²-(-½)³=9/16-(-1/8)=9/16+2/16=11/16
e)(1¾)²+(2½)²= (7/4)²+(5/2)²=49/16+25/4=49/16+100/16=149/16=9całych i 5/16