Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T20:01:24+01:00
Począwszy od fundamentów wybudowaliśmy cały dom.
Skończywszy na 45 stronie przeczytałem całą książkę.
Prawdę powiedziawszy nie wiem o co w tym chodzi.
Biorąc pod uwagę Twoją wypowiedź, zmieniłem zdanie.
Nie wdając się w szczegóły sądzę, że ona miała rację.
Podsumowując to był świetny film.
1 5 1
2010-03-07T20:02:35+01:00
Począwszy od punktu pierwszego, rozwiążę to zadanie.
Skończywszy na ostatnim punkcie, utraciłam siłę.
Prawdę powiedziawszy, nie wyobrażam sobie skutku tej tragedii.
Biorąc pod uwagę wszystkie argumenty, on jest winny.
Nie wdając się w szczegóły próbował odpowiedzieć na moje pytanie.
Podsumowując, sądzę iż damy radę.