Odpowiedzi

2010-03-07T20:08:20+01:00
Poniewaz w posiada:
-strunę grzbietową
-cewkę newową
-segmenty mięśniowe
-szczeliny skrzelowe
-układ krążenia na brzusznej części ciała
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-07T20:58:34+01:00
Lancetnik przypomina wyglądem niewielką bezoką rybkę.Żyje w piaszczystym dnie mórz.Cech które wskazują że lancetnik jest strunowcem:
-obecność struny grzbietowej
-obecność cewki moczowej
-układ pokarmowy związany z pokarmowym
-obecność wątroby
-ciało pokryte skórą zbudowaną z jednowarstwowego nabłonka i tkanki łącznej
-układ krwionośny zamknięty
4 1 4