Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T20:12:55+01:00
Witam
mam do zaoferowania zupełną nowość na rynku. to maszyna która sama zakłada poszwę na kołdrę oraz poduszki, ten sprzęt pomoże w domu każdej kobiecie i jest prosty w obsłudze, wystarczy włożyć poszwę do specjalnie zamontowanego pojemniczka chwycić klamrami 2 rogi kołdry i wcisnąć guzik. w momencie kołdra będzie obleczona idealnie. nie trzeba się już męczyć przy zmienianiu pościeli POSTKO zrobi to za ciebie w pół minuty. sama testowałam go w swoim domu i jestem zachwycona. naprawdę polecam POSTKO dzięki niemu mam więcej czasu dla siebie i zmienianie pościeli nie jest już dla mnie utrapieniem
2 5 2
2010-03-07T20:14:08+01:00
Chmury w proszku.
Służą do jedzenia. Najlepsze gdy przyżądzi się nimi sałatki. Moża tez nimi ozdobic torty. Czuje się po nich lekko i zwiewnie (dodają skrzydeł) Skład kawałek obłoku troche nieba piasek.
1 4 1