Podłoga w łazience ma kształt prostokąta o wymiarach 2m i 3m. Ile co najmniej płytek w kształcie kwadratu o boku długości 20cm należy kupić, aby wystarczyło ich na wyłożenie podłogi w tej łazience?

Pliska mam na jutro . !!! PPOOMMOOCCYY . !!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T20:05:33+01:00
P = 2*3 = 6

P = 0,2 * 0,2 = 0,04

6 / 0,04 = 150

Odp. Należy zakupić conajmniej 150 płytek.
1 5 1
2010-03-07T20:06:35+01:00
20cm - 0,2m

P- 2m*3m = 6m2

P(płytki) - 0,2*0,2 = 0,04m2

P - 6m2/0,04m2 = 150

trzeba kupić conajmniej 150 płytek
1 5 1
2010-03-07T23:38:38+01:00
POLE PROSTOKĄTA(ŁAZIENKI)
P=a*b
a=2m
b=3m
P=2m*3m
P=6m²

PŁYTKA(KWADRAT)
20cm=0,2m
P=a²
P=0,2²
P=0,04m²

6m²:0,04m²=150
odp.trzeba kupić 150 sztuk płytek