Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T20:19:46+01:00
Gupiki są to zwierzęta z reguły wytrzymałe i wytrzymują duży zakres temperatur. Samiczki przekłada się do kotnika dopiero wtedy , kiedy są bardzo "pęczne" i mają kanciasty brzuch. A co do filtr to w zoologicznym na pewno doradzą Ci jaki filtr zakupić . Przeważnie filtry są właśnie oznaczane do jakich akwariów są odpowiednie.
  • Użytkownik Zadane
2010-03-07T20:21:27+01:00
Gupik pawie oczko

Samice osiągają długość do 6cm, samce tylko połowę tej wielkości. Samice mogą w odstępach od 4-6 tygodni rodzić po 20-60 młodych i często je zaraz prześladują. Narybkowi dobrą ochronę zapewnia gęsta obsada roślin drobnopierzastych. Podawana karma powinna być urozmaicona, zawierając także pokarm zwierzęcy. Najlepiej hoduje się go w wodzie o temperaturze około 25 stopni, pH 6,5 do 7.
Gupik znosi temperatury od 18 do 28 stopni, pH od 6,5-8,5.