Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-21T22:36:20+02:00
* Po tym,że ktoś utrzymuje ze mną kontakt wzrokowy, wie o czym mówię w trakcie rozmowy i uważnie słucha.
*Kontakt wzrokowy,wyrozumiałośc,tolerancyjność, zainteresowania konwersacją
* Kiedy panują trudne warunki do rozmów,podczas gorszego dnia
2009-10-21T22:37:13+02:00
1) jeżeli odpowiada na moje pytania oraz próbuje coś włączyć do tego co powiedzialam.
2) to prawie to samo co w 1.
3) trudno jest mi słuchać jeżeli dany temat nie jest dla mnie ciekawy oraz jeżeli mam jakieś sparwy na głowie a t osoba próbuje na siłę ze mną pogadać albo jeszcze jak tej osoby nie lubie a ona próbuje sie do mnie przymilić.