Odpowiedzi

2010-03-07T20:10:51+01:00
Czekolada - bombolada , zjada ,bada, zakłada ,

jak chcesz wiecej to napisz :)) myśle ze pomogłam :dd licze na naj ;) pozdrawiam
1 1 1
2010-03-07T20:12:13+01:00
Czekolada marmolada przy jedzeniu sie nie gada
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T20:16:23+01:00
Bardzo lubię czekoladę
Mam do niej po prostu wadę
kiedy na nią tylko spojrzę
Apetyt na nią bardzo mi rośnie
Kiedy tylko ją ugryzę
Przed oczami nic nie widzę

Szybko myślałem xD


3 4 3