Odpowiedzi

2010-03-07T20:13:52+01:00
Ewa Farna pochodzi z polskiej rodziny. W domu mówi gwarą cieszyńską, a śpiewa w języku czeskim i polskim. Mieszka w Wędryni, w czeskiej części Śląska Cieszyńskiego. Uważa się za Polkę.
Zdobyła bardzo dużo osiągnięć.
Ma 16 lat. Mając 11 lat wygrała konkurs piosenkarski zorganizowany na Morawach. Od dziecka związana była z muzyką, brała aktywny udział w konkursach i przeglądach piosenek, grała również na fortepianie. Jedną z jej pasji jest także sport.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T20:14:09+01:00
Moja ulubiona gwiazda to Taylor Swift * piosenkarka, możesz napisac o innej uzywajac reszte tej wypowiedzi *

My favorite singer is Taylor Swift. She has an amazing voice. She sings pop music. She has blonde hair and blue eyes. Taylor plays the guitar and piano. I think that Taylor is a great person to look up to because she helps everyone and loves animals. She is very kind, and optimistic. She has written over 350 songs! I love her.

Mam nadzieje ze troche pomoglam..
2 5 2