Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T20:16:04+01:00
A.1.K2O+2HBr ->2KBr + H2O
2.KOH+HBr -> KBr + H2O
3.2K+2HBr->2KBr+H2
b.1.Na2O+H2SO4-> Na₂SO₄ +H2O
2.2NaOH+H2SO4 -> Na₂SO₄ + 2H2O
3.2Na+ H2SO4->Na₂SO₄ + H2
2010-03-07T20:21:31+01:00
KBr

1) K2O + 2HBr -> 2KBr + H2O
2)KOH + 2HBr -> KBr + H2O
3) 2K + 2HBr -> 2KBr + H2 /\

Na2SO4

1) Na2O + H2SO4 -> Na2SO4 + H2O
2) 2NaOH + H2SO4 - > Na2SO4 + 2H2O
3) 2Na + H2SO4 -> Na2SO4 + H2 /\