Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T20:20:01+01:00
Nalezy sie dokształcać poniewaz w przyszłosci dzieki nauce możemy dostac sie na bardzo dobre uniwersytety a pózniej iść do dobrej i dpobrze płatnej pracy
2010-03-07T20:24:04+01:00
- po to,aby mieć lepsze wykształcenie
- po to,aby mieć dobry zawód (dokształcanie przede wszystkim na tym polega)
- po to,aby zdobyć nową wiedzę
2010-03-07T20:35:24+01:00
- dobry zawód
- np. znajomość języków pomoże w znalezieniu dobrej pracy

można duuuużo jeszcze wypisywać
ale jak chcesz 2 to proszę :]