Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T20:29:27+01:00
1.
wasal jest zobowiązany do wierności swojemu bezpośredniemu seniorowi,lecz suzerenowi już nie.
3.
lenno-ziemie,którą wasal otrzymywał w użytkowanie od seniora w zamian za służbę wojskową i złożony hołd.
inwestytura- nadawanie stanowisk kościelnych przez monarchę przy jednoczesnym traktowaniu dóbr kościelnych przez monarchę jako lenno.
2.
-wierny Bogu
-honorowy
-szlachetny
-sprawiedliwy
-mężny
28 4 28
2010-03-07T20:40:22+01:00
1)"Wasal mojego Wasale nie jest moim Wasalem"- Podwładny
mojego podwładnego, nie jest moim podwładnym

2)słowny, mężny, odważny, broniący sierot i kobiet, rzetelny...

3)
a)inwestytura-nadawanie stanowisk kościelnych przez monarche
b)lenno- posiadłość nadawana przez seniora w użytkowanie chłopa
16 3 16