Proszę o rozwiązanie zadan

Zad 1
Napisz ,dlaczego należy przeprowadzac okresowe badanie krwi u ludzi


zad 2
Podkreśl oznaczenie grupy krwi ,którą można przetoczyc pacjentowi z grupą O odpowiedz uzasadnij jednym argumentem A,B,AB,O z gory dzięki

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T20:27:27+01:00
Zad. 1:
Aby sprawdzić czy jesteśmy zdrowi.

Zad. 2:
podkreślamy: 0
Przetaczamy tylko z grupą krwi 0. Niemają żadnych antygenów.


Mam nadzieję, że pomogłam.
Dyktowała nam to Pani z biologii.

Liczę na naj.
2010-03-07T20:27:46+01:00
Co do 1 jest masa odpowiedzi. Ale mysle ze najbezpieczniej bd powiedziec ze umozliwiaja szybkie wykrywanie chorob i wszelkich niedoborow w organizmie.

2- gr O. jest uniwersalnym dawca lecz moze przyjac tylko krew z grupy 0
1 5 1
2010-03-07T22:26:00+01:00
Badanie nalezy przeprowadzic zeby sprawdzic czy w naszym organizmie nie dzieje sie nic zlego

osobie z grupa 0 mozna przetoczyc tylko grupe 0 gdyz jest on uniwersalnym dawcom - jego krew mozna przetaczac wszystkim, ale on moze brac krew tylko od 0
1 5 1