Odpowiedzi

2010-03-07T20:26:34+01:00
Odważny rycerz walczył na dziedzińcu za strasznym smokiem.
Drogą jechały samochody czerwone,zielone,białe,niebieskie,czarne i żółte.
13 3 13
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T20:27:22+01:00
Czasownikowe : Zrobiono porządek ; Kamil poprosił Kasię o pożyczenie długopisu.
imienne : Nasza klasa jest wesoła ; Moja mama zostanie księgową w przyszłym roku.
16 4 16
2010-03-07T20:49:28+01:00
Czasownikowe
1. Uczniowie Szkoły Podstawowej nr 5 wygrali lokalne rozgrywki piłki nożnej.
2. Bramkarz lokalnej drużyny obronił wszystkie karne strzały.


imienne
1. Moja mama jest lekarzem chirurgiem.
2. Po wrześniowych wyborach Joanna została burmistrzem.
13 4 13