Odpowiedzi

2010-03-07T20:32:27+01:00
Aby przede wszystkim wyglądało to estetycznie no i żeby nie dostało się żadne zakażenie.
5 2 5
2010-03-07T20:32:57+01:00
Lekarze na czas operacji zakładają jednorazowe rękawiczki ,ponieważ nie chcą aby do organizmu człowieka operowanego przenikły bakterie oraz zarazki z zewnątrz.
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T20:34:10+01:00
Lekarze podczas operacji zakladaja jednorazowe rękawiczki, ponieważ na rękach i w ogóle na calym ciele człowieka znajdują się bakterie, które przy bezposrednim kontakcie z operowanym narządem mogłyby spowodować zakażenie, co jest bardzo niebezpieczne dla pacjenta.

Dasz naj???????? ;)) Pozdrawiam!!
13 4 13