Odpowiedzi

2010-03-07T20:36:11+01:00
Przyczyny powiększania się dziury ozonowej:
-spaliny
-dymy
-areozole itp.
;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T20:36:46+01:00
Jest to związane z globalnym ociepleniem i przez wyniszczanie się warstwy ozonowej na naszej planecie co jest spowodowane używaniem freonów które są stosowane np. do chłodnic, które niszczą ozon. Ozon zaś chroni Ziemie przed docieraniem nadmiernego promieniowania UV poprzez blokowanie jego wiązek.